zondag 4 maart 2012

YES,YES!!!

Op 19 april gaan we weer naar ons geliefde huisje in Hongarije! Toen ik op het rooster keek op mijn werk zag ik dat ik 17 en 18 april ook vrij kon krijgen.

Er zat toen een klein duiveltje in mijn hoofd die zei: dan kan je de 14e ook al naar Hongarije! Manlief kon die dagen onmogelijk vrij krijgen omdat hij dan in een opleiding zit. Ik heb stiekem op de site van W...izzair gekeken wat een vlucht kostte en dat viel me niet tegen.

Na wat wikken en wegen zei manlief. Ga maar joh. Dat is lekker voor je (het is zo'n lieverd!). Maar ja wat moet ik daar dan zonder auto. Via skype heb ik de lieve mensen die ons huis altijd zo goed verzorgen benaderd en mijn plannen voorgelegd.  Zij willen mij ophalen in elke grote stad als het maar niet B....oedapest is.

Manlief is toen de treinschema' na gaan kijken. Vanuit B.....oedapest zou dat een treinreis zijn van ongeveer 5 uur!!
Daar had ik nou echt zin in.Ik vind het altijd geweldig in de trein. Niet als je moet hoor, maar gewoon voor de lol ergens heen met de trein vind ik heerlijk.

Ineens zei ik tegen manlief: Weet je wat ik vraag aan mijn allerliefste vriendin of ze zin heeft om mee te gaan. Het lijkt me geweldig om weer eens ouderwets lekker een paar dagen samen te zijn.

Ze was gelijk om. Heerlijk,zoveel spontaniteit. We hebben nu dan toch maar besloten om een auto te huren want als ze dan meegaat naar Hongarije wil ik haar natuurlijk wel het een en ander laten zien. We zitten anders wel heer erg vast in ons dorpje. (al zouden we de tijd gewoon vol kunnen kletsen hoor hahaha)

Nu gaan we samen de 14e vliegen en de 19e komt manlief met de auto en zwaaien we allerliefste vriendin weer uit als ze naar het vliegveld vertrekt.

Dan zijn we samen tot 23 april en dan komen manliefs zus,zwager en moeder aanvliegen! Zij verblijven dan in de bed en breakfast van onze lieve overburen. Ik vind het echt bewonderenswaardig dat manliefs moeder nog zoveel energie heeft om naar ons te komen vliegen (ze is 86!) Ze is zo benieuwd naar het huisje.

Het worden 2 hele drukke weken maar ik ben zo blij en heb er zoveel zin in!

OP naar de voorpret!

2 opmerkingen: