dinsdag 12 juni 2012

Nog een klein, voor mij, superleuk berichtje

Gisteravond zag ik al mijn "oude" spijkerbroeken hangen. Ik denk dat ik ze al drie jaar niet heb aangekeken! Ik paste ze echt niet meer en had mij op de leggings gestort want dat zat gewoon veel lekkerder!

Ik heb 8 broeken gepast en....tataaaaa er kunnen er 5 weg!!!. De 5 die weg gaan kon ik niet meer aan omdat ze nu veel te groot zijn!! Heeeeeeeerlijk.

Nu heb ik er nog 1 die prima past en twee die nog ietwat strak zitten.

Vandaag dus in spijkerbroek naar het werk!

3 opmerkingen:

  1. Zo dan!! Je hebt ze dus gewoon "overgeslagen"! Goed hoor. Ik heb vandaag maar weer wat grotere kleding gekocht én dieetdozen besteld. :)

    'k ben trots op je!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zenks ! het voelde heel onwezenlijk. Ik kan me nog herinneren dat ik ze ging passen en ze konden niet meer dicht !!!

    BeantwoordenVerwijderen