maandag 13 mei 2013

Hondenleven


Pff het was weer eens zover, we moesten naar de kapper. Ik, Murfie, moet altijd de spits afbijten omdat ik zoveel haar heb. daarna mag die kleine, Eddie.



Tis wel een hele zit hoor. Ik werd om negen uur gebracht door mijn baasjes was meteen aan de beurt.Dat scheelt altijd wel als het op afspraak gaat :-) eerst lekker mijn hele rug kaal dan de zijkanten en dan komt het vervelende gedeelte MIJN BUIK. Daar doet t altijd een beetje pijn.

Maar ik sla me er  wel
door heen want op het eind krijg je altijd een lekker koekje. Eddy krijgt die ook, maar die lust ze denk ik niet, dus heb ik dubbel YES. Om een uur was ik pas klaar en toen was Eddie aan de beurt. Die was om half vier al weer klaar. Zo klein is hij. Op de foto zie je ons met ons vakantie vriendje Mr.C. Avia. Die is nog kleiner 

1 opmerking: